Poradenství pro ty, kteří nemohli odpočinout

Denní odpočinek je potřeba pro každé zvíře obnovit vitalitu těla. Spousta lidí typické pro zbytek potřebujete 7 až 8 hodin. Nicméně právě to, co dělat, když se jednotlivci nemohou kick zpět vzhledem k tomu, že něco je velmi znepokojen, nebo měl nějaké nepohodlí? Nebo dostal až v noci a potom, že nemůže spát? Faktory pro problémy se spánkem jsou hojné: například, noční směny, pozdě kurzy, odloženo na den rozrušení, neobvyklou polohu nebo banální nepříjemné postel. Nebo opravdu by to mohlo být signálem pro začátek nějaké nemoci.

Zdroje špatný spánek

Zdroje špatný spánekTaké otázky rovnosti pohlaví – ženy a půl krát více citlivé na nespavost ve srovnání s chlapci. Někdy, když starší jedinci se transformuje těla, zbytek se stává více povrchní, než v jeho mladistvý let. Někteří lidé mají sen, vzhledem k tomu, že dětství může být nestabilní (genetika, minulosti nemocí), nebo narušený v důsledku mysli poranění nebo některých chorob nervového systému. A v různých podmínkách: klinické deprese, závislost na alkoholu, neurózy, zbytek narušení je častým příznakem. To je věřil, že pokud několik dní v řadě jednotlivci nemohou odpočinout po dobu 15-20 minut, poté, co šel do postele, začal mít problémy se spánkem. Podle vědců, stav na planetě dopady týkající miliard jedinců. Způsoby, jak překonat nespavost jsou četné: od počítání slonů uklidňující léky. Zatímco hypnotika by měla zůstat na posledním místě-tam jsou různé jiné přístupy extra bezpečný. Pokud je příčinou poruchy spánku, byla únava, nebo nepříjemné zkušenosti-tzv. „funkční nespavost“, která vede přes čas, sám, s výhradou program. Pro začátek, můžete se pokusit jen klesat spát a vstávat v určitou dobu-takže tělo získá zvyknout na režim.

V noci mléko, stejně jako shiatsu

V noci mléko, stejně jako shiatsuNejlépe před spaním, aby se v noci projít na čerstvém vzduchu, přesto se nedoporučuje chodit, pokud zůstanete spát méně v porovnání s hr. Před spaním je vhodnější, aby větrání místnosti, aktivuje stres-free hudby. Typicky, ve směru noc, zkuste kopnout zpět, televize – mnohem méně „strašidelné“, a také plány, které by mohly zobrazit na něco neutrálního. V noci se zabránilo podporovat nervový systém, produkty: káva, alkohol, lahodné čokolády, čokoláda. To není nutné k odpočinku, k jídlu, konkrétně mastnou, stejně jako kořeněná, ale stejně hlad, spát není potřeba. Lékaři naznačují, konzumovat alkohol ve večerních hodinách, 2 sklenice čerstvé kozí mléko, i když ideální, stejně jako kráva. Přesto, pokud je to stále „noc“, který je bled, až brzy ráno, vlastně jen to, co potřebujete. Tvrdí, že ti, kteří pijí mléko, jsou více aktivní. Ve sklenici vody rozpustit lžičku medu s citronovou šťávou, nápoj musí vypít v malých doušcích. Můžete také bourbonu před spaním gel levandulový olej. A také, navíc 3 k pěti klesá tohoto oleje kapat na kus cukru, stejně jako konzumovat před spaním. Skvělý luk, pokud se před spaním konzumovat 1 nebo 2 hlavy, ale tento recept je pro ty, kteří odpočinku sám, a také to, že nemají problém s břichem. Nebo pro každého jednotlivce, který vlastně přání k odpočinku sám. Dokonce i v noci, umýt nohy s teplou vodou, nebo úplně ponořeny v teplé koupelně. tato léčba bude jistě uklidnit nervový systém, zmírnit vyčerpání, stejně jako zlepšit odpočinku. Můžete také jít umýt infuze oregano pro záruku. Pro obhajuje Orientální přístupy vhodné shiatsu dopad na přírodní aktivní body. Poruchy spánku je světlo kartáčování, nebo tlak, bez vytváření nepohodlí, na všechny faktory dnes. Čas expozice na určitý faktor ne více než tři sekundy, masáž se provádí 3 krát v intervalech tří minut. Nicméně nenechte se rozhodnout pro masáž s zánětlivých procesů, s hrudek v místech masáže a v případě, že tělo je náchylnější k tvorbě modřin.

Léky jsou více škodlivé než stav

Self-léčba odpočinku poruchy léčebné přístupy nejsou vhodné, stejně jako nebezpečné. Všechny ostatní léky, při zneužití důvod, proč otázky-ospalost, ztráta reakce i přesnost pohybů, zhoršení paměti, a další, až v úterý. Stejně jako, pokud chcete být za volantem, nebo provádět různé jiné práce vyžadující ne méně léčby?

Léky jsou více škodlivé než stav

Kromě toho, tyto léky v mnoha případech způsobit návyku a také závislost. Nicméně v naší zemi téměř každý klient – „být váš osobní lékař“. Mnoho léky jsou k dispozici bez lékařského předpisu, takže jedinci se domnívají, – jednodušší koupit krabici tablety na spaní a ne na jeho hlavu. Jako celek, pokud budete používat léky, které nechcete, a žádný z jednotlivých přístupů není nápomocen nespavost pokračuje trápit vás-zkuste si začít vážit. Jako příklad: baví se s kamarády celý večer v kartách, ryby s noční udržet, procházky pod měsícem s vaším rád jednu noc kluby, nebo si prostě „viset“ během noci na webu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *